ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η πληροφόρηση είναι σαν το νερό! Ζεις απ΄αυτό, η χρήση του δεν ιδιωτικοποιείται και "γι΄αυτό" γίνεται ... πόλεμος! Δεν είναι προνόμιο η διακίνηση της αλλά υποχρέωση και της "πηγής" που την παράγει και του "διψασμένου" που θα την καταναλώσει. Η διαδρομή της περνάει από ... 40 κύματα αλλά πάντα καταλήγει εκεί που "της" ... πρέπει: στην ΚΡΙΣΗ του ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ και ΟΧΙ του ... ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

ΤΟ ΜΟΡΦΩΜΑ ΤΟΥ ... ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟ: ΜΕ «ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ» Η ... ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ!



Όχι στα ... Reality Show!
Το ... φασιστικό Αμόκ της τελευταίας περιόδου, μετά την δολοφονία του Παύλου Φύσσα (... που κατά «διαβολική» σύμπτωση συνέπεσε στην περίοδο της διογκούμενης επιτυχίας των απεργιακών κινητοποιήσεων των καθηγητών και του διαφαινόμενου ... "τσουνάμι" απεργιακών κινητοποιήσεων και από άλλους φορείς), που φυσικά (και καλώς) μας αφύπνισε απέναντι στο φασιστικό μόρφωμα και κάθε είδους κρατικής απειλής που τα εκτρέφει και τα συντηρεί, άφησε όμως την Δημοκρατία μας ... ελεύθερη (!) με "περιοριστικούς όρους".

Τα κυβερνητικά σχήματα που προηγήθηκαν αλλά και αυτά της σημερινής "βιτρίνας" της δημοκρατίας τους, επιχειρούν να εμφανιστούν ως “προασπιστές" της δημοκρατίας και να αναβαπτιστούν και εξαγνιστούν στην "κολυμπήθρα του Σιλωάμ". Η απύθμενη υποκρισία (ειδικά) των σημερινών κυβερνητικών κινήσεων, που έρχονται μετά από χρόνια συγκάλυψης της νεοναζιστικής δράσης, πρέπει και επιβάλλεται να διεκδικήσουμε οι έρευνες για τη Χρυσή Αυγή να φτάσουν όσο βαθύτερα και όσο ψηλότερα απαιτείται.
Οι δημοκρατικοί θεσμοί όμως και τα θεμέλιά τους βρίσκονται έκθετοι όταν αγνοούμε και μας διαφεύγει ότι μια κοινωνία, για νάναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τέτοιους "πολυμήχανους" κινδύνους όπως ο φασισμός, χρειάζεται γνώση, εκπαίδευση και «παιδεία» για να τους αντιμετωπίσει.
Μας διαφεύγει λοιπόν ή αγνοούμε (!) ότι ο μόνος θεσμός που μπορεί να παίξει, με απόλυτη επιτυχία, το ρόλο του “firewall” στις ανεπιθύμητες “fascist threats (φασιστικές απειλές) και κάθε παρόμοιων παρένθετων τέκνων τους, είναι η Παιδεία (... και ως θεσμός και ως κοινωνική έννοια).
Η Παιδεία μας όμως, πλέον, ψυχορραγεί! Και η "φασιστική σινδόνα" «σκεπάζει» αυτή την εικόνα. Εικόνα θύματος (... από τις κυβερνητικές και Τροϊκανές πολιτικές επιλογές) που σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα (... αν δεν του δοθεί η άμεση βοήθεια) θα αναδίδει οσμή αποσύνθεσης των γενεών που θα νομίζουν ότι μορφώνονται!
- Εμείς τι οφείλουμε να κάνουμε;
- Θα προσπεράσουμε τη θέα του κουκουλωμένου θύματος,
   θεωρώντας ότι είναι ένας σωρός ή θα του δώσουμε το «φιλί της ζωής»;

Εάν αφήσουμε το "μικρό κοπάδι" των θεσμών μας (Παιδεία, Υγεία, Μεταφορές, Νερό, Ενέργεια, Ασφαλιστικό, Αγροτική παραγωγή, Υπόγειος-Επίγειος-Εναέριος πλούτος) να το φυλάξουν οι «Λύκοι» στο μεγάλο "Λιβάδι των Αγορών", τότε θα έχουμε πετύχει ό,τι δεν κατάφεραν τα τελευταία 2.500 χρόνια όσοι επιβουλεύτηκαν αυτή τη χώρα: Και τη χώρα θα χάσουμε αλλά και την πολιτιστική της ιστορία θα ... προσφέρουμε!

Η Παιδεία είναι το κατ' εξοχήν "θύμα" του φασισμού και του νεοναζισμού και ως τέτοιο δεν πρέπει, και δεν μας επιτρέπεται, να το αγνοήσουμε. Το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι απαραίτητο να το θωρακίσουμε με όλα αυτά τα αναγκαία "εργαλεία" ώστε να το καταστήσουμε άτρωτο από έξωθεν απειλές.
Απέναντι μας έχουμε "μάστορες" στην "ύφανση" επικοινωνιακών σεναρίων που αποκρύπτουν από την κοινή γνώμη γεγονότα και την αποπροσανατολίζουν από καυτά ζητήματα της επικαιρότητας...!

  • Οι μαθητές δεν έχουν μεταφορικό μέσο να πάνε στο σχολειό τους!
  •  Η Περιφέρεια δεν πληρώνει τις συμβάσεις που υπογράφει.
  • Οι σχολικές επιτροπές δεν χρηματοδοτούνται.
  • Οι φύλακες των σχολικών μονάδων αξιολογήθηκαν ότι ... περισσεύουν!
  • Οι καθαρίστριες είτε μειώθηκαν, είτε απολύθηκαν.
  • Η σχολική υλικοτεχνική υποδομή ανύπαρκτη ή, στην καλύτερη περίπτωση, επιδερμική.
  • Μέσα στο καλοκαίρι απολύθηκαν 16.000 εκπαιδευτικοί και πολλοί άλλοι μετακινήθηκαν μακριά από τον τόπο διαμονής τους.
  • Περισσότεροι από 2.000 εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα (ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ), 3.500 σε μετατάξεις.
  • Kαταργήθηκαν δεκάδες ειδικότητες με αποτέλεσμα να βρεθούν στο "δρόμο" χιλιάδες εκπαιδευτικοί και μαθητές αυτών των ειδικοτήτων.
  • Η εξόντωση των εκπαιδευτικών με την μετατροπή τους σε παιδοφύλακα – επιστάτη – διοικητικό υπάλληλο και πλασιέ των επιχειρηματιών κ.ο.κ., δηλαδή σε οτιδήποτε άλλο εκτός από παιδαγωγό. Το Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που ετοιμάζουν έχει και αυτή τη διάσταση. Μαζί με το νομοσχέδιο για το «νέο σχολείο» θα απογειώσει τον κοινωνικό έλεγχο και την καταστολή μέσα στο σχολικό περιβάλλον, δίπλα στη μαζική αμάθεια και τους ταξικούς φραγμούς στη μόρφωση.  
  • Εξοντώνονται  οι Πανεπιστημιακοί διοικητικοί με διαθεσιμότητες και απολύσεις! Δείτε το διαφωτιστικό βίντεο ΕΔΩ.

  • Οι γονείς έχουν πάρει "ειδικότητα" ... ταξιτζή αφού η έλλειψη μεταφορικών μέσων τους αναγκάζει να μεταφέρουν τα παιδιά τους σε σχολείο, φροντιστήρια κάθε είδους, με όλες τις παράπλευρες "οικονομικές" απώλειες για τις οικογένειές μας!                  Συνειδητοποιούμε ότι το όραμα και η προοπτική που ετοιμάζουν για τα παιδιά μας αυτοί που αποφασίζουν, είναι η ημιμάθεια και η χειραγώγηση.
  • Η Τοπική Αυτοδιοίκηση ιδρώνει να βρει πόρους για τις βασικές ανάγκες των σχολικών της μονάδων. Ανακαλύπτει πως έπαιξε το παιχνίδι της εξουσίας κι έχασε!
  • Απολύθηκαν πολλοί υπάλληλοι της Τ.Α. (ΠΟΕ-ΟΤΑ).
  • Οι σύλλογοι, οι Ενώσεις και οι Ομοσπονδίες Γονέων πιέζουν και πιέζονται.
  • Ιδιωτικοποιούν την Παιδεία όπως και κάθε τι που Ιδιωτικοποιείται και αποφέρει "κέρδος".
Αν όλο αυτό που περιγράφω παραπάνω δεν αποτελεί τσουνάμι προβλημάτων αποσύνθεσης του κοινωνικού μας ιστού τότε τι άλλο (!) αποτελεί "πρόβλημα";
Αυτό το "κύμα" μόνο με έναν τρόπο μπορούσε να αναχαιτιστεί από το κυβερνητικό σχήμα: δημιουργώντας ένα καλοστημένο σενάριο αποπροσανατολισμού που θα ευαισθητοποιούσε και θα κινητοποιούσε όλο τον δημοκρατικό κόσμο. Και το πέτυχε!
Στο βωμό της επιβίωσής του, το σύστημα θυσίασε τον Παύλο-αντισυστημικό σύμβολο, έχοντας εκ των προτέρων προετοιμάσει την επικοινωνιακή κάλυψη των ΜΜΕ και την δήθεν δίωξη των ενόχων!
Από την ημέρα (18/09/13) του φονικού (από τον αδίστακτο Ρουπακιά και τους ... συνεργούς του) μέχρι σήμερα, τα media έχουν μονοπωλήσει την ειδησεογραφική κάλυψη της νεοναζιστικής δράσης, και όχι μόνο!
Μέσα σε 20 ημέρες ο κόσμος πληροφορήθηκε ότι δεν είχε πληροφορηθεί τα τελευταία 20 χρόνια για το φασισμό και την Χ.Α.!
    Δεν πληροφορήθηκε όμως, με τέτοια ένταση, ότι τα παιδιά μας θα στοιβάζονται 30-30 (αυτό λέει η ρύθμιση!) στις λιγοστές σχολικές αίθουσες που έχουν απομείνει! Κι αυτό το «περάσανε» οι ... αθεόφοβοι!
    Δεν πληροφορήθηκε επίσης ότι ο Σαμαράς δήλωσε στις ΗΠΑ: «Συντρίβουμε τον εξτρεμισμό, έχουμε σαν κυβέρνηση την πολιτική βούληση, η ηγεσία της Χρυσής Αυγής έχει οδηγηθεί στην φυλακή. Εκτός από τη Χρυσή Αυγή πρέπει να αντιμετωπιστεί και το άλλο άκρο, η «ακραία αντιπολίτευση» (extreme opposition) που μιλάει για έξοδο από το NATO, το ευρώ και την ΕΕ, κάτι που θα ήταν πολύ επιζήμιο για τη μεγάλη υπόθεση».
   Τελικά ποιος ήταν ο στόχος; Η «Χρυσή Αυγή» ή όποιος δεν συμφωνεί με το ΝΑΤΟ της … «κατεχόμενης» Κύπρου, την Ευρωπαϊκή Ένωση των 26.500.000 ανέργων και το Ευρώ της υποτίμησης της ζωής μας κατά Μ.Ο. 300%; (θυμηθείτε ότι στις 28 Φλεβάρη 2002 στον κουρέα πληρώσαμε περίπου 700 δρχ.=€2,05! Με το ευρώ την επομένη, 1 Μάρτη, πληρώσαμε € 10=3.407 δρχ.).
Αντίθετα όμως η ειδησεογραφική κάλυψη της Μ.Φ. (Μετά Φόνου ή Μετά Φύσσα) εποχής αποτελεί το 90% περίπου της ειδησεογραφίας καλύπτοντας και την παραμικρή λεπτομέρεια των έγκλειστων στις φυλακές αλλά και των ελεύθερων κατηγορουμένων. Καλύπτοντας ιστορικά το φασισμό και το ναζισμό, αναδεικνύοντας την ιστορική διαδρομή της Χ.Α. και των στελεχών της.

Η Α-ΦΥΣΣΑ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ 
ΚΡΥΒΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΓΥΜΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ.
ΟΧΥΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ 
ΓΙΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ

Με αυτόν τον τρόπο ψάχνουμε το "σάπιο δέντρο του φασισμού" και χάνουμε το "υγιές δάσος της Παιδείας" μας.
Πρέπει να διαχειριστούμε αυτό που μας συμβαίνει:
Το δέντρο είναι μονάδα του δάσους.
Αν καεί το "σάπιο δένδρο" θα σώσουμε το δάσος.
Αν καεί το "δάσος", θα πεθάνουμ' όλοι.
Μια "φλόγα" αρκεί! Για να κάψει το "σάπιο" και να σώσει το "υγιές"!
Ας ανάψει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου